Ølstykke

Tandbehandling - Politik og priser:

Grundet de ekstraordinære forhold vi skal arbejde under, for at sikre den optimale begrænsning af smittespredning i disse Corona19 tider har vi været nødsaget til at ændre vores prisstruktur, ligesom vores tilgang til klinikken er begrænset.

For at blive behandlet på klinikken kræver det at du er FRI for virus! – det siger sig selv at vi ikke forlanger topaktuel test, men at du ikke har nogle af de karakteristiske symptomer: tør hoste, muskelsmerter, åndedrætsbesvær, feber, eller andre ”influenzalignende” symptomer.

HAR du symptomer der kunne tyde på at du er smittet med Covid 19 virus, SKAL du tage kontakt til din LÆGE i første omgang.

ER du smittet med Covid-19 OG har brug for AKUT tandbehandling, skal vi henvise til Rigshospitalet, som vil tage være på dine problemer.

Har du IKKE smitte, vil vi gerne behandle dig her. – Vi håber dog på din forståelse af at vi kun udfører de allermest nødvendige behandlinger på nuværende tidspunkt! – Det er for at beskytte såvel dig som alle andre på klinikken.

Alle behandlingsbesøg tillægges et gebyr på kr. 115!

En specificeret Prisliste ligger fremme på bordet i Venteværelset og fremgår også her på hjemmesiden.

Hent priserne som pdf her

Alle spørgsmål vil blive besvaret i løbet af senest 2 dage!

Send dit spørgsmål på email: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller indtal på telefonsvarer, eller send SMS til 20437577.

Bevar Roen, Bevar Humøret  og Bevar Helbredet!

Del på facebook

facebookDu har nu muligheden, for at dele det gode indtryk med dine venner på facebook